2018. április 9., hétfő

Kellemes szülinapozás apuval

Ma délelőtt apával találkoztunk vagy is jobban mondva kijött ide elém és kimentünk IKEA-ba. Kellemes és gyors utazás volt így kocsival. El is felejtettem, hogy mennyire szerettem gyerekként kocsiba ülni és nézni a tájat. Hála égnek alig voltak bent, több volt a dolgozó, mint a vásárló aminek én elmondhatatlanul örültem. Végre oda fértem mindenhez és megtudtam nézni jobban a termékeket. Volt időm nyugodtan válogatni vagy agyalni, hogy az ágyneműből melyik lesz milyen színű. A kis bevásárlólistámból mindent megvettem sőt még pluszba egy bögre és egy áfonyás illatú gyertya is bekerült a bevásárló kocsiba. Megnéztem az új fajta kollekciót is és ahww legszívesebben felvásároltam volna mind, de sajnos tényleg csak a legszükségesebbeket vettem meg most.
Nézelődünk és beszélgettünk közbe. Nagyon kellemes volt. Apa is vett magának pár dolgot végül pedig bementünk a IKEA boltjába vettem kekszet amit annyira imádok *-* és páromnak is hoztam 2 szelet sütit amit annyira imád. Hazafelé még beugrottunk a plázába ettünk egyet és kávéztunk is. Természetesen feljött megint a jövőm párommal, a gyerekvállalás és a munkahely váltás. Sajnos kezdek benne lenni valóban a gyerekvállalásba, de hova? amíg itt lakunk apóssal egy fedél alatt és nincsen személyterünk sem addig hova? mi is egy szobába vagyunk párommal és egybe van a nappalink, hálószoba és a gamer szoba is. Konkrétan egymás hegyén hátán vagyunk. Szóval amint lejár a lakáskasszám 3 év múlva megpróbálunk a saját lábunkra állni és egy lakás venni valahol, ha hitelből akkor hitelből, de ott akkor is külön lennénk és saját ízlésünknek megfelelően lenne berendezve is, akkor megyek ki a konyhába amikor én akarok és nem kell kerülgetnem senkit sem. Kellemetlen picit így lakni, de remélhetően a közeljövőben ez változni fog. ^^

A napunk kellemes volt apuval. Sokat beszélgettünk és nagyon jól éreztük magunkat. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...