2018. szeptember 11., kedd

Visszatérés?

Kiléptem.
        Tettem valamit, hogy változzon az életem.
                                                           Jobb lesz ez így?
                                                                                Nem tudom.
                                                                                               Boldog vagy?
                                                                                                                  Nem.

Kiégtem. Újra és újra átélem a rossz dolgokat mind a gyerekkoromból  mind a felnőttből. Nem tudom mit csináljak. A pánikrohamaim úgy ahogy elmúltak. Kiléptem a melóhelyemről így ezáltal jobb lett, de még mindig félek az emberektől, a zajtól és a tömegtől, pedig pont, hogy ezekben eltudok rejtőzni és észrevétlen maradni. Akkor mi a baj? Az, hogy nincsenek barátaim. 


Rég elvesztettem már azt a dolgot amit mindig is imádtam magamban, hogy felhőtlenül tudok mosolyogni. Ahogy egyre jobban távolodtak el az emberek tőlem egyre halványabb lett a mosolyom, ami az erőt adta nekem. Miért mentek el az emberek? Nem vagyok elég jó a barátságukra? Amolyan szeszélyes személyiség vagyok, egyszerre fehér és fekete is, mikor éppen melyik jön elő. Ez baj lenne? Néhány sőt... nem túlzok, ha azt mondom a 90% nem ismeri a igazi arcom, mert mindig maszk van rajtam, próbálom a legjobb énem mutatni ami hiperaktív, ha épp úgy kívánja meg a helyzet, de ez az énem elfáradt, most a depresszív sötét énem van előtérben, és ameddig megint nem találok magamra ő lesz a főnök. Sokan mondják, hogy tegyek valami, szerezzek barátokat... miért? hogy aztán elhagyjanak majd más baráttért? Én már megelégednék, ha akik maradtak azokkal sűrűbben összetudnék találkozni... sokat kérek?

Nincs meg a barát lelkitársam. Szerintem sosem volt vagy, ha volt is rég nem a barátom. Felszínesek az emberek. Én szeretném minél jobban megismerni őket, mit gondolnak, éreznek. Ők miért nem kíváncsiak? Egy álca lenne? De mi az értelme? Sosem fogok rájönni ameddig nem találkozok a tényleges baráti lelkitársammal, amire egyre kisebb az esély.

Visszatérés? Hova? A jelenbe.

Mi is a jelenem?

Új munka
Új életcélok
Új dolgokat akarok kipróbálni.
Új barátokat akarok szerezni és minél több dolgot megélni velük.

Vajon egy hónap múlva ilyenkor mit fogok írni?
                                                                             Visszatérés vagy visszalépés?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...