2017. január 29., vasárnap

Újabb adag hó

Ameddig édesdeden aludtam addig egy újabb adag hó esett. Reggel elmentünk boltba mert kellett 1-2 dolog így délutánra és vettem egy rakat epres teát 2 féle variációba. A tea létfontóságú elemem főleg így télen, nem szabad hagynom, hogy kifogyjon.
Igazából egy ideig fel sem tűnt, hogy mennyi hó eset hiszen itt a házaknál még mindig vastag jégpáncél borítja a utakat és senki sem takarítja el a hót a járdákról sem. Így aztán közvetlenül a megálló ahol leszálltam a boltnál ott vettem észre, hogy wow mennyi hó esett, ha nem kéne kimozdulnom vagy 3 hétig a lakásból akkor örülnék neki, hogy egy jó ideig még hó és erős hideg lesz, na meg persze, ha gyerek volnék, de mivel nem vagyok és sajna holnap is ki kell mozdulnom így szeretném, ha végre enyhülne az idő. Persze, tél van ilyenkor legyen hideg, ne Március elején mint pár éve, de akkor is ezek a mínusz fokok kitudnak borítani, mert nagyon fázós típus vagyok.


Imádom amikor rálépek a friss hóra és érzem a lábam alatt a hó ropogását. :3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...