2017. január 29., vasárnap

Skin to Skin

Az idei év még alig kezdődött el, de már megvan az első kedvenc dalom amibe szerelembe estem. Maga a képi világa a dal s dallam is annyira az én ízlés világom, hogy ilyen tökéletes dalt ritkán hallok. A dal melyről beszélek nem más mint Luhan "Skin to Skin" dala. Megjelenés után egy hétre rá találtam rá full véletlenül azóta áldom, hogy rákattintottam.


Egyszerűen szóhoz se jutok mennyire tökéletes számomra. Luhant nem hallottam még angolul énekelni, így nagyon örültem, hogy ez a dal angol nyelvű. Az idei év első olyan dala ami IGAZÁN tetszik és egy jó ideig a playlistem első helye lesz.






 A képi világát nem tudom eleget dicsérni, annyira illik a dalhoz, hogy hihetetlen. Szerelmes vagyok az egész klipbe. =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...