2017. március 4., szombat

Block B koncert Magyarországon!

Nos, egy ideje nem írtam bejegyzést, de a tegnapi koncertről szinte kötelező.

Tegnap tartották meg a koreai Block B koncertet. Ami igazán nagy esemény nálunk, hiszen nem túl sokszor járnak erre a kpop bandák. A csapatot debütálás óta imádom és szerettem így kb gondolkodás nélkül megvettem a jegyemet. Ugyan mostanában a lassabb dalaikat annyira nem hallgatom, de a pörgős régebbiek minden pénzt megértek.

Volt egy fajta rossz érzésem a koncerttel kapcsolatban, ami igazából be is igazolódott, hiszen az egyik tag P.O betegség miatt nem tudott részt venni a koncerten =/ remélem minél hamarabb felépül!

A koncertre úgy voltunk a barátokkal, hogy nem fogunk egy fél napot sorba állni meg így úgy, így fél 6-ra mentünk oda és volt egy óránk még kapunyitásig, persze ez sem ment simán, mert össze vissza szervezés miatt már dühöngtünk, hogy nem tudjuk hova álljunk be, végül aki mögöttünk volt is beállt elénk szal grrr. Végül mikor sikerült bejutnunk nagyon nagyon jó helyett találnunk magunknak pontosan középen. Nagyon nem voltunk messze se a színpadtól így mindent láttunk. Persze néha lábujjhegyre kellett állni, mert mindenki természetesen kamerázott stb így néha azoktól nem láttunk.


Természetesen én is csináltam pár felvételt, hogy legyen emlékem róla amit bármikor visszatudok nézni. Nagyon jó érzés. ^^


Valahogy még most sem tudtam realizálni, hogy tegnap este élőben hallhattam és láthattam a srácokat. Annyira álomszerű még mindig. Minden kedvenc dalomat előadták, aminek nagyon örültem.



A koncert maga 2 órás volt. Nagyon örültem neki, hogy ennyire hosszú volt és voltak beszélgetős részek is. Elmondták, hogy megkóstolták a magyar ételeket ~ halászlé, lecsó, pálinka =D nagyon aranyosan beszéltek magyarul. Köszi köszi a koncert végén elköszönéskor pedig eszméletlenül aranyos volt. ^^

                                                                #ThankyouBlockB <3


u.i ~ az encore részeknél vizet locsoltak ki folyton és persze mindenhonnan konfekti eső hullott ~ nagyon nagy élmény volt részt venni a koncerten. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...