2017. február 27., hétfő

Mi a helyzet?

Üdv újra ~

Kis időre eltűntem, ennek több oka is volt.
1) nem volt időm blogolni
2) nem volt kedvem írni semmit
3) vártam, hogy jobb legyen a kedvem...

... hiszen, igen mostanában megint hullámvölgyben érzem magam. Hol jól vagyok és tökéletesnek gondolok mindent, utána pedig visszaesek a sötét mélységben, hogy megint minden elromlik és nem látom a fényt az alagút végén.

Talán a munka miatt van, hiszen nem sokára újat kell keresnem, mert jövőhónapban lejár a szerződésem és nem lesz meghosszabbítva. Ki kell találnom, hogy mit kezdjek magammal. Szeretnék nyelveket tanulni. Angolt mindenképp meg kéne tanulni annyira, hogy tudjak magabiztosan kommunikálni. Utána pedig szeretnék alapfokon Koreait is megtanulni. Aztán pedig jönnének egymás után a tervek, gondolatok. El kéne kezdenem valahol, mert 26 éves leszek idén és semerre sem haladok ami eléggé frusztrál. Nincsenek terveim, álmaim kb. Ami elég fura... úgy érzem semmi sem érdekel. Halad az életem, ahogy halad és ennyi...

                                                                                     pedig az életnek nem csak ennyi értelme van.


Hogy vagyok? Jó kérdés. Magam sem tudom. Valami baj van az tuti, de hogy pontosan mi és mit tehetnék ellenne az egyenlőre számomra is homály. Na, de majd lesz valahogy, mint mindig. Most is lesz valami. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...