2018. április 8., vasárnap

A vodkára szavazok!

Mai nap ismét választások vannak. Az elmúlt hónapokban mindenhol az arcomba nyomták, hogy kire kell szavazni és miért és egyszerűen már kiakadok. Nem tudok úgy végig menni az utcán, hogy ne lássak plakátot, nem tudok úgy beszélgetni valakivel, hogy ne jöjjön témába, de amikor a haverok is már rám írnak, hogy "remélem voltál szavazni" na akkor telik be a pohár! azért mindennek van teteje és ez már nálam átlépte a határt. Voltam és ha nem lettem volna? kiakadok az ilyen ismerősöktől. Évekkel ezelőtt senkit sem érdekelt ez a téma pedig akkor kellett volna ennyire, mint most. Én is leadtam a szavazatomat és tudjátok kire? a Vodkára! :D  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...