2018. április 8., vasárnap

IKEA bevásárlólista

Úgy alakult, hogy holnap apummal elmegyünk a soroksári IKEA-ba bevásárolni. Mivel lesz kocsi így több mindent is megakarok venni amit mondjuk a buszon nem szívesen cipekednék. Ugyan spórolásban vagyok, de van egy két dolog amit mindenképp hónapok óta meg kéne vennem így hát miért ne?

Mindenképp vennem kell ágynemű húzatott, mert elszakad az utóbbi időben így hát nézegettem a honlapot, hogy melyik is tetszik. Kinéztem hármat is ~ alszok még rá egyet, hogy melyiket válasszam.

SMÖRBOLL

Vennem kell továbbá paplant, mert szintén elszakad és mindenképp le kell cserélnem. Ebből viszont egyenlőre tanácstalan vagyok, hogy melyik félét vegyem, hiszen van meleg és hűvös paplan. A hűvös olcsóbb ami most így nyárra tökéletes is lenne viszont nem tudom, hogy télen nem-e fagynék meg alatta. Erről majd apum tanácsát kikérem.

HÖNSBÄR meleg paplan


Vállfa  is vennem kel, hiszen múltkor lomtalanításkor egy csomót ki kellett dobni ami ilyen túl nagy volt és túl régi. Nem kell sok vállfa max 10 darab.

SPRUTTIG

Az a baj, hogy sok minden kellene a konyhába is, de mivel apósnál lakunk egyenlőre így oda konkrétan nem tudok semmit se venni, mert az ő régi dolgai vannak ott. Sok mindent lecserélnék a tányérokig át a tárolókig konkrétan majdnem mindent. Amit pedig letudtam cserélni amit én használok azokat pedig már mind megvettem. Ilyen volt a evőkészlet, bögrék, kávés csészék.

Viszont mindenképp enni is fogunk valamit az IKEA-ba ezért a boltba is befogok nézni. Nagyon szeretem az ottani Skandináv kávét és édességet. Szerintem jó bár dobozzal fogok hazatérni.

KAFFEREP

Őszintén szólva nem is akarom egyenlőre tudni, hogy mennyi pénzt fogok ott hagyni főleg, hogy tényleg spórolni akarunk. Viszont az is igaz, hogy csak egyszer kell megvennem ezeket aztán igazából évekig most úgy sem fogok venni se paplant se takarót, hiszen hála égnek ezek nem fogyóeszközök. ^^

Továbbá nézegettem az IKEA honlapján a cikkeket, imádom őket. Vannak kedvenceim is. ^^

Lakásnézőben: egy okosan megtervezett kis városi lakás

Nagyon szeretem átolvasgatni a cikkeket és ötleteket, hiszen ezáltal sok ihletet kapok én is. ^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...