2017. január 26., csütörtök

Voltaren Dolo a barátom!

A mai nap kissé velőtrázó volt. Majdnem az ügyeleten kötöttem ki mert annyira begörcsölt a hátam, hogy kb a légzés is fájt. Lassan egy hete fáj, de volt amikor elmúlt annyira, hogy elfelejtettem, hogy van ilyen problémám jelenleg. Aztán tegnap már bemenni se tudtam dolgozni, ma pedig így délután azt hittem, hogy kórházba fogok kikötni vele. Az ügyeletet felhívta párom ahol elláttak tanáccsal. Igazából egy fájdalomcsillapítót mondtak, hogy vegyünk hiszen ez jó lesz rá. Tény és való, hogy jobb lett tőle most már nem fetrengek a fájdalomtól, de még így is érzem benne a fájdalmat. Talán el kéne mennem orvoshoz vele, de az egy újabb kihagyott nap a munkába. Jobb lett volna, ha ki jön az ügyelet és belém szúr egy izomgörcsoldót és voila, meg is van oldva minden, de sajna ilyen bagatel dolgokkal, mint, hogy hátfájás nem foglalkoznak... vegyél be fájdalomcsillapítót és feküd ki. Remélem holnap mire be kell mennem dolgozni nem fog fájni és valahogy hamar elmegy a nap, hogy aztán hétvégén remélhetőleg kifekszem annyira, hogy megszűnik végre végleg a fájdalmam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...