2017. január 26., csütörtök

#ThankYouWonderGirls

A mai nap amikor felmentem twittere szétnézni az első hír ami fogadott, hogy a koreai Wonder Girls lányok feloszlanak. Ami furcsa volt számomra hiszen, pár hónapja az volt még hírben, hogy átmennek egy másik kiadóhoz, de sajnos ez nem így történt. Fura számomra amikor egy olyan banda oszlik fel akik már akkor sikeres együttesek voltak amikor én 2009-ben felfedeztem a koreai popot.




Valahogy űrt hagyott bennem ez a hír, hogy sosem fognak többet együtt énekelni és jobbnál jobb dalokat kiadni. Ugyan az évek alatt pár alap tag kivált ~ volt aki családod alapított és volt aki színészi karrierbe kezdett. De a csapat ment tovább a megmaradt tagokkal és ezután is remek igazi bulizós dalokat adott ki.


Imádtam a koreográfiájukat.


Nos, de az élet megy tovább és remélem, hogy a lányok bármibe is kezdenek bele ezután nagyon nagyon sikeresek lesznek benne. ^^

#ThankYouWonderGirls ♥

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...