2017. január 28., szombat

Álomszuszék

Reggel 10 óra van~!! Ki az ágyból és kezd el a napi teendőidet...öhm, na és mi az?


Szombat délelőtt van, úgy érzem kialudtam magam már amennyire kitudom magam. Kissé fájós háttal, de megkezdtem a napomat amiben lényegében egyetlen program sincs. Nos, igen mostanában főleg így télen semmit sem csinálok hétvégén csak videókat nézek és olvasok esetleg ha kell valami a boltból akkor elmegyek vásárolni, ha nincs ruhám már akkor meg mosok egy adagot ami kb ki is vesz 3-4 órát a napból. Milyen is a hétvégén? Unalmas. Tél van, hideg van, hó vége van így várom, hogy megjöjjön a fizetésem, így aztán ahova szeretnék elmenni sem megyek mert kelhet másra is még a havi megtakarításom.
Nem tudom, hogy mások mit csinálhatnak vagyis, de tudom, de valahogy nem visz rá a lélek, hogy én is ugyan azt csináljam. Hétvégén az igazi "ereszd el a hajam" és a "panaszkodjunk, hogy milyen rossz volt a hétvége" effektus történik, de nem nálam. Ha rossz egy hetem vagy bármi is nálam nem az a megoldás, hogy jóóóól leiszom magam a sárgaföldig egy rakat pénzt el költeni drága piákra, hogy "felejtsek" szerintem ennek semmi értelme. Az alkohol persze megoldás...ideig óráig és utána úgy gondolod majd, hogy de jó minden megoldottam a helyzetet. Közben pedig a józanodás után jön a mély lejtő ami pedig rosszabb mint maga a gondod ami miatt inni kezdesz.


Ilyen szempontból nagyon várom a nyarat vagy legalább is azt az időt amikor már nem fagyok meg mihelyst kilépek az ajtón. Télen kikelni az ágyból sincsen kedvem és ma is így érzem magam pedig a szobában egész kellemes idő van, de maga a tudat, hogy kint köd van és mínuszok repkednek, így legszívesebben a paplan alatt maradnék egészen hétfőig amikor már muszáj kikelnem az ágyból.


*

Na, de mi a legjobb program nálam így télen? egy képben megtudom mutatni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...