2017. január 27., péntek

0:23

Az ember esténként a nap befejezéseként vesz egy jó nagy habfürdőt s közben elkortyolgat egy pohár bort vagy könyvet olvas.

Vagyis én ezt tenném, ha lenne kádam, de sajnos nincs és ráadásként jelenleg fűtés sincs a fürdőszobába... és hát "ne használjuk sokat" a kis melegítőt se mivel hát ha sokat megy akkor sok áramot fogunk fizetni. Könyörgöm... tél kelős közepe van és belefagyok a fürdőszobába. Kissé kellemetlen így fürdeni, hogy amint kiállok a jó meleg víz alól instant megfagyok a hidegben. Így hát esténként amikor após lefekszik az a helyzet áll fen, hogy lemerészkedek és jóóóól befűtőm olyan melegre a fürdőt amilyenbe már kellemes lesz a tisztálkodás. Ami persze elég idő igényes és több mint fél óra kell hozzá, hogy érezzem azt, hogy kezd alakulni, de lassan már nagy barátok vagyunk ezzel a kis melegítővel. =D

Nos, igen ~ jó magam =D

*
Sajnos nem fogom megtudni szerintem sohasem, hogy miért pont egy ilyen fontos dolgon akar após spórolni, mint a fűtés stb. Lenne más amin lehetne, de persze azon nem fog. Télen a fűtésből nem engedek, de miért is engednék? Mindenki dolgozik így kitudjuk fizetni a számlákat, szóval ezért sem értem én ezt a "hisztit" az, hogy a saját szobájában nem fűt, a lenti konyhába s nappaliba pedig épp, hogy, az az ő dolga.


Természetesen a mi szobánkba jócskán megy a fűtés mióta bejöttek a nagy hidegek, hol kevésbé hol nagyobb fokozaton. Nem fogok belefagyni a szobába a kedvéért csak, hogy 3-4 ezer forinttal kevesebb legyen a számla, arról nem is beszélve, hogy így jól meg is lehet fázni, betegedni, de persze a gyógyszert egyszerűbb és "olcsóbb" lesz kifizetni. Sosem fogom megérteni az embereket.

De nem is akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...