2018. április 10., kedd

Újabb kényszerű elhatározás

Gondolkodtam az utóbbi napokban. Amolyan félek a jövőtől mi lesz velünk hangulat miatt is, meg úgy amúgy is el kellett gondolkodnom, hogy ez az életmód hova vezet és mi fog kisülni belőle. Rájöttem, hogy a világ összes pénze nem lenne elég. Megint egy csomó pénz elment úgy, hogy igazából kézzelfoghatót csak tegnap apuval vettem. A többi hova tűnt?


Rájöttem ismételten, hogy ez így nagyon nem lesz jó. Rendben van, hogy 3 év múlva fog lejárni a lakáskassza és addig igazából élhetnénk, mint hab a tortán, de kezdem úgy érezni, hogy ez nem ilyen egyszerű. Lapozgattam a lakáskassza papírjait és majdnem sírva fakadtam mennyire kevés pénz fog összegyűlni 3 év múlva ilyenkor. Konkrétan semmire se lesz elég, de még egy hitel keretre se szerintem, sőt biztos, hogy nem lesz elég. Ami megint csak azt jelenti, hogy még nagyobb motivációt adott, hogy spórolás és spórolás. Már, ha ezt a szót meghallom a frász kiráz engem. Egy ideig azt hittem, hogy a félre tett pénzünkből majd biztos utazni fogunk nagyon úti célokra aztán így kezdem realizálni, hogy ez nem ennyire egyszerű. Gyűjteni mindenképp továbbra is fogok. De mi a cél?


Egy ideig én valóban azt hittem, hogy a lakáskasszával majd egyszerűbb lesz a dolgunk stb és majd 3 év múlva egyszerűbb lesz a helyzetünk, de nagyon nem így lesz. Minimum a lakáskassza 2-3x kéne összegyűjteni, hogy azt mondhassam ez már valóban egy alap tőke, de a mai világba, hogy gyűjtsek össze milliókat? A válasz valószínűleg a sehogy, vagy pedig az olyan mértékben való spórolás amiben előbb utóbb belefogok örülni. Nem tudom melyik a jobb. Valószínűleg kezdetben, ténylegen mindenen megpróbálok spórolni, mint pl tegnap azon tettem, hogy nem vettem meg egy körömlakkot, amit szerettem volna, de átgondolva valójában még sem kel. Sok kicsiről beszélünk, de ha összeadjuk ezeket a lemondásokat akkor lehet, hogy megtalálom az arany középutat. Nem feltétlen kell lemondani mindenről csak arról ami lényegében felesleges az adott időben, mint pl tegnap a körömlakk ami igazából tényleg felesleges lett volna, hiszen nem festem annyit a körmöm és van egy csomó itthon.
A fájó pont inkább itt az utazások lesznek, hiszen terveim között szerepelt, hogy mire 30x-et betöltöm addig kiszerettem volna menni Koreába, ami így lehetséges tolódni fog. Vagy a lakásra gyűjtünk vagy utazásra, sajnos a kettő nem megy egyszerre így vagy ez vagy az. Vagy megpróbáljuk mindkettőt, de akkor viszont ténylegesen csak a szükséges dolgokat, mint az étel, ital dolgokat vesszük csak meg. Meglátjuk mi lesz még. ^^ 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...