2018. április 16., hétfő

Soha semmi sem jön össze!

Kezd ténylegesen nagyon elegem lenni úgy mindenből. A munkából, párom munkájából, hogy ide oda rángatják egyik nap még ezt mondják neki utána mást és így, tervezni sem tudunk semmit. Az hagyján, hogy vasárnap bent kellett lennie 12 órát, de kedd is úgy volt, hogy itthon lesz erre este szólnak, hogy reggel menjen be dolgozni. Most akkor mi van?


Reggel munkába menet újabb pánikolás tört rám és fogalmam sincs megint miért. Kezd nagyon kellemetlen lenni, mert oké, hogy ez már pszichés inkább, de nem tudom mitévő legyek. Szorongás vesz körbe munkába menet, hazafelé is és a munkába is. Olyan lassan telt el ez a nap, hogy az valami hihetetlen. Azt hittem sosem lesz vége. Eljöttem megint 20 perccel előbb, egyszerűen nem bírom bent a légkört, megfolyt. Kikértem holnapra a szabimat, hogy tudjak pihenni és gondoltam hátha mivel úgy volt, hogy párom is itthon van akkor tudunk valami közös programot csinálni, hát sajnos nem így fog történni. Megpróbálok piheni és kicsit kikapcsolódni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...