2018. április 15., vasárnap

Fekete vagy Fehér?

Az emberek sokszor feketének vagy fehérnek látják a dolgokat pedig közel sem ennyire egyszerű a dolog. Az egyik ember a kocsira esküszik, hogy gyorsabb és biztonságosabb, de mi van ha én bringával akarok és szeretek közlekedni? akkor én már rossz ember vagyok a szemébe?


Az a baj, hogy sok ember csak a saját maga igazát vallja az igazinak és meg sem hajlandó hallgatni vagy átgondolni amit a másik gondol vagy mond ami lássuk be elég szomorú, főleg ha egy barátról beszélünk. Miért is nem érdekel, hogy a másik mit mond? Minek beszéltek akkor egymással?


Utálok választani. Számomra nincs jó vagy rossz, fekete vagy fehér. Próbálok mindig arany közép utat találni, mert úgy gondolom ez a balansz kell az életben és azon területein. Nem lehet valami csak jó vagy csak rossz. Ismersz olyan embert aki egész életében csak jó dolgokat cselekszik vagy csak rosszakat? Egyáltalán ki dönti el, hogy mi a jó vagy rossz? Lehet nekem az rossz amit a másik csinál, de ő úgy gondolja, hogy az a jó megoldás akkor mi történik? Különböző személyek vagyunk, különböző dolgokkal. Ne ítélj el valakit azért, mert máshogy gondolkodik, hallgasd meg és mérlegelj.


Mindig egy általam kialakított világ nézetem volt, de ahogy haladok előre az életemben kezd megdőlni, hogy sok minden nem az aminek látszik. Sok barát még sem barát. Nem mindenkire tudok számítani. Sok a felszínes ember és aminek kell sajna az közbe is fog avatkozni a terveimbe. Igyekszem megszűrni ezeket a dolgokat és kevesebbet agyalni, de ez nem ilyen egyszerű. Felismertem a hibákat sok dologban és próbálok javítani rajta. Egyedül a barátokon nem tudok csak annyit, hogy ha nem megy valami akkor hagyjuk egymást békén, nem kötelező senkivel sem beszélgetni főleg, ha meg sem hallgat. Az idő véges és fölösleges ilyen dolgokba energiát pazarolni ez olyan, mint a munkahely. Munkaerőt lehet pótolni, de ugyan úgy igaz a munkahelyre is. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...