2018. április 12., csütörtök

Köszönöm, ebből nem kérek!

A mai napon végleg betelt a pohár. Egész nap laza listák voltak a melóban, erre negyed 4kor hozzám vágnak egy 76 tételes listát, hogy szedjem ki. Ezzel nem is lett volna gond, hogyha nem 2 óra múlva van vége a műszakomnak... nagyon kiakadtam. Mindenki más max 54 tételes listát kapott én meg így 76, de úgy, hogy meg se kérdezték, hogy meddig van a műszakom csak odaadták. Miért is nem az szedi ki aki délutános műszakos? mert neki elég ideje lenne rá. Sok mindent beírtam, hogy nincs, elvesztettem a türelmem komolyan, ha egyik melótársam nem segít nekem egy félórában még akkor jócskán még túlóráznom is kellett volna. A listával magával nem volt gondom, mert kiszedhető volt, de tényleg ilyen hosszúságúakat miért műszakom előtt adnak oda? és akkor ráadásul akárhányszor végeztél egy listával szépen jöttek oda és személyre szabott listát kaptál. Nem válogathattál, hanem amit adtak azt kellett kiszedni, mindegy az, hogy estig bent vagy, vagy fél órád van még. Senkit sem érdekel, és ez sajnos szomorú, hogy ennyire nem törődnek ezzel.



Nagyon fel voltam háborodva, így délután olyan szinten lejártam a talpamat is, hogy majd leszakad és ezt mind miért? hogy ne keljen túlóráznom és időbe haza tudjak jönni. Ráadásul a túlórát meg nem is fizetik szóval meg sem éri bent maradni. Ma újra rájöttem, hogy nem fogok itt maradni. Nem kell ez a mindennapos stressz nekem. Régebben ilyen nem volt, hogy műszakod előtt még ilyen hosszú listákat odaadnak. Mostanság jött be ez is, hogy kezedbe adják a listát és nem te választod ki. Ebből pedig én nem kérek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...