2017. január 25., szerda

Az első nap

Mint minden kezdet valaminek a vége. Egy újabb ajtó kinyitása egy új fejezet a könyvben.

Nem tudom mi vitt rá a lélek, hogy egy újabb blogot nyissak, de valahogy úgy éreztem, hogy szükségem van rá, hogy kiírjam magamból a gondolataimat. Ami mostanában eléggé felgyülemlett. Sok inger ér és néha nem tudok már különbséget tenni jó és rossz között ami pedig elég nagy bug az életem ezen szakaszán. De mint minden rossz dolog egyszer csak a múlté lesz, mint ezek a dolgok is. Egyszer eljön az idő amikor szabadon élvezhettem a kis életem minden pillanatát nem azon idegeskedve, hogy holnap vajon milyen problémám lesz. Csak legyen türelmem kibírni, mert nálam a türelem nem rózsát teremt, hanem idegeskedést.

~

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...