2018. április 11., szerda

Minek is mentem be ma dolgozni?

Minek is keltem fel ma? minek is mentem be ma dolgozni? Kellett volna még egy nap szabi. Nos, igen egy újabb értelmetlen nap aminek az lett a vége, hogy "többen szedtek együtt?" nem, nem szedünk együtt, mindenkinek meg van a saját címe csak épp egyfelé megyünk, bocs nem tudtam, hogy ez is tilós már. Zavar egyszerűen ez a közeg és, hogy ténylegesen mindennap van valami beszólás stb. A másik ami egyre jobban idegesít, hogy ha valaki akkor van szabin, mint én tuti, hogy együtt vagyunk, biztos csinálunk valamit... mi közöd lenne hozzá, ha így lenne? tilós munkán kívül találkozni? nem értem ennek mi az értelme. Felesleges fröcsögés egymásra aminek sose lesz vége, ha csak ki nem lépsz a munkahelyről. Ami előbb utóbb megfog történni. Számolom a napokat vissza.


Szintén munkahelyi dolog, hogy ha valaki felmond akkor kezdődik a pletyka, hogy vajon miért? mit miért? szerintem annyira egyértelmű. Vagy a munkakörülmények vagy a társaság miatt megy ez az ember. A pénzt meg se említem, hogy szintén nyomos dolog, hiszen nagyon keveset keresünk, de ez a más dolgába vájkálni. Mi köze van hozzá? Érdekes mód nem az illetőt kérdezik meg erről, hanem mást ami elég furcsa. Mindennap egyre jobban viszolygok ettől a munkától és az emberektől is. Aki normális és tényleg dolgozik az szintén viszolyog már és nagyjából az egész napot velem végig szenvedi. Nagy lesz itt az elvándorlás és sajnos minden egyes nap egy örökké valóságnak tűnik.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...