2018. április 21., szombat

Napozás és chill

Szombat van és nyugalom. Mivel munkanap van ma, így csak párom és én vagyunk itthon. Se após se szomszédok vagy is néhányan itthon vannak, de nem vészes. Saját tempómban kelhettem fel, ihattam meg a kis kávémat és végre amit már egy hónapja várok, hogy tudjak napozni egy jó nagyot. Mivel senki sem volt kint a kertben ezért ki is használtam az alkalmat és több, mint 2 órán át süttettem magamat odakint. Meg is látszik a nyoma. =D


A napozás után elmentünk párommal a helyi cukrászdába megenni egy fagyit. Annyira kellemes volt, hogy kicsit kitudtunk mozdulni és nem kellett sietni sehova sem. Leültünk kicsit a cukrászda előtt, de olyan érdekes családok párbeszédeit hallgattuk közbe végig, hogy úgy voltunk vele nem eszünk még egyet, hanem jöjjünk inkább haza.

Bevásároltunk estére is, mert sütögetést terveztünk, így vettünk szalonnát is. Egy kellemes chilles estét terveztünk, semmi többet. Kell és szükségünk is van a tökéletes nyugalomra. 


Ami fontos még számomra, hogy eljött az az idő, amikor a vizet is már hűtenem kell, csomó üdítő bent van a hűtőben és mindennap amikor pár órára kimegyek napozni viszek ki magammal egy üveggel. Fel kell készülnöm. =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...