2017. május 27., szombat

Seventeen comeback!

"Nem akarok sírni" éneklik a Seventeen srácok az újonnan kiadott dalukban. Mindig is elfogult voltam a srácokkal, hiszem 2013-óta követem figyelemmel a tevékenységüket, amikor még a Pledis által létre hozott streamen lehetett élőben nézni őket, hogy éppen gyakorolnak, ének órát vesznek vagy éppen unitokra bontva egymás ellen mérkőznek meg. Évekig vártam a debütálásra, így 2015-ben végre eljött az idő. Ezután pedig eltelt ismét 2 év, közben pedig rengeteg rajongó csatlakozott a "CARAT" familyhez és megannyi díjat nyertek. Mind zenei mind pedig szakmai elismerésként.


A mostani comebacket is nagyon vártam, hiszen alig fél év telt el az utolsó mvtől már is itt a ráadás. Ami ráadásul egy igazán érett, felnőttesebb arcukat mutatja meg. Mind a dal és a koreográfia is felnőttes és csodaszép. A dalszövegben ráadásul Woozi, Hosi, Jeonghan és S.Coups is részt vett aktívan, aminek külön örültem. A koreográfia megálmodásában tudtommal Hoshi is közre működött. Látványos tánc mozdulatok és igazi szinkron van a srácoknál. 


Nagyon negatívumot annyit tudok felhozni, hogy RÖVID a dal =D még 2x időt eltudtam volna még hallgatni, na de a "AL1" albumon még megannyi csodás dalt kaptunk mint a fő dal. Szóval érdemes mindenképp meghallgatni. ^^


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...