2018. április 2., hétfő

Spórolási kihívás!


A helyzet az, hogy utazni szeretnék és ehhez pénz kell. Nagyon sok pénz mivel úti célnak Szöult vettem fel. Ami pedig nem jelent más csak, spórolás spórolás hátán. Havi szinten temérdek pénzt el kéne tennem és ténylegesen csak a legszükségesebb megvennem havi szinten.

Nehéz spórolni, mert nem keres az ember milliókat sajnos, de ha nem akarom hitelből menni akkor viszont muszáj félre raknom a fizetésemből.

Amin tudok spórolni ~

1) album rendelések... temérdek albumot rendelek meg, de az a baj, hogy ez az egyetlen dolog ami tényleg boldoggá tesz.

2) kevesebb könyvet veszek... tavaly vettem vagy 30 könyvet amiből a felét még el sem olvastam. Megfogadtam, hogy akkor veszek csak könyvet legközelebb, hogy ha elolvastam mindet már.

3) kozmetikai szerek... sok felesleges krémet használok, lefogom szűkíteni egy arclemosóra és egy krémre és nem veszek se rúzsokat se más sminket, mert nem fogy el és nem is használom sűrűn.

4) étel rendelés... rengeteg pénz megy el azzal, hogy lusta vagyok és nem itthon csinálok ételt, hanem megrendelem inkább... kényelemből ötös!

5) NASI MINDENHOL... ezt nem is kell magyaráznom.

6) felesleges ruha vásárlás... folyton változtatni akarok a ruhatáramon, aztán rájövök, hogy pár új ruhával sem lesz sokkal jobb. 2 évvel ezelőtt egy teljes ruhatár cserét csináltam így a Tavaszi és Nyári időszakra, tavaly pedig az Őszi ruhatáramat frissítettem fel annyira, hogy idén vagy jövőre ne keljen.

7) kevesebb kávéházba járás... mondanom sem kell, hogy párommal járok minden szombatonként a kedvenc kávéházamba és... sok pénzt ott hagyunk. Aztán idővel rájöttem, hogy felesleges, mert a kávémat kb 3-4 kortyra lehúzom és akkor ott ülünk, hogy mi legyen aztán pedig jóóó rendeljünk még egy kört és így mire eljövünk egy laza kávézásra ami kb tart 1-2 órát ott hagyunk 5 ezer forintot is akár. Szóval veszek itthonra szépen finom kávét és megfőzöm magamnak.

nos, fúú ezt a 7 dolgot kéne betartanom vagy is inkább 6, mert az album rendelésről nem vagyok kb hajlandó lemondani, a többiről inkább =D

Következő hónapban startol a kihívás~!! =D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...