2017. február 12., vasárnap

Tavaszi nap

A mai napon megjelent a "Spring Day" mv. Lenyűgöző a klip szépsége és nyugodtsága, egész végig miközben néztem átjárt egy fajta nyugodtság. A dal maga egy könnyed hangulatú chill feelingű dal. A hozzátartozó mv pedig csodaszép. Többféle motívum is megjelenik a klipben, főleg olyanok amik az előző klipben is feltűntek. Sok féle teória létezik a srácok videóira, de pontosat sosem tudunk. Saját véleményem szerint a "Spring Day" egy visszaemlékezés a régi gondtalan időszakokra, bár a végén feltűnik pár dolog ami viszont ennek a teóriának ellent mond. Szóval megint csak találgatni tudunk, hogy valójában a klip hova melyik időszakhoz tartozik. A fanoknak egy ez tökéletes kirakós játék. =D Szeretem ezt a koncepciót, hogy így összefüggnek. Hiszen lényegében egy történetet kapunk a végén. Imádom. ^^ A képi világát pedig végtelenségig tudnám dicsérni. ^^







*

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...