2017. február 11., szombat

Nem értem az embereket

Nem tudom mi történt mostanában az emberekkel, de nem értem egyszerűen őket. Olyan emberek keresnek fel akikkel évekkel ezelőtt találkoztam utoljára, sőt még beszélgetni sem szoktunk, így konkrétan megszűnt az életemben. Pár hónapon belül két ilyen full random beszélgetésbe is bele keveredtem és fogalmam sincsen hogyan és miért. Ennyire unatkoznak az emberek, hogy kb már már idegen emberekre írogatnak rá? és nyomasztják a saját gondjaikkal? A válasz IGEN ~ kezdem úgy érezni, hogy ezeknek az embereknek már mindegy kivel, de beszélni akarnak valakivel akinek elmondhatják mi bántja őket, mint egy fajta segélykérés. Csak ezzel egy gond van ~ nem érdekel mi a bajuk. Lehet szívtelen vagyok, de olyan embernek a gondja miért kéne, hogy érdekeljen akit utoljára 10 éve láttam és beszéltünk, mint egy idegen számomra olyan. Olyan dolgokról beszéltek nekem ami annyira magánjellegű és annyira nem más emberre tartózna, hogy az hihetetlen. Örülnék neki, ha az embere leszoknának erről a random rá írogatunk minden emberkére, aztán amikor szépen elköszönök tőle, még ő van kb megsértődve, hogy "bocsi, hogy zavartalak" igen ~ kérlek kérj bocsánatot, mert elrontottad a szombat délutánomat. =D Sose fogom megérteni az embereket, de nem is akarom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...