2017. február 14., kedd

Kimaradások

Dolgos hét. Fárasztó napok. Semmihez sincs kedvem. Örülök, hogy élek, olyan fáradt vagyok. Nyomasztónak érzem a hétköznapokat, valamelyik nap konkrétan pánikroham fogott el, annyira rosszul éreztem reggel bent a melóba magam. Talán lehet ez azért volt, mert melegem volt és talán túlöltöztem, vagy kitudja. Még csak kedd van... mikor lesz már péntek? Nagyon lassan telik ez a hét. Csütörtökön, ha minden igaz megyünk párommal egy Horrorfelolvasó estre ahol színészek fognak felolvasni egy könyvből. Nagyon kíváncsi leszek, kicsit messze van, viszont egy borospincébe lesz megtartva gyertyafény társaságában. Így még jobban vonz, hogy meglátogassuk az eseményt. Ugyan másnap dolgozok, de hát sajnos ez van. =/ Pénteki nap általában nem szokott húzós lenni, így talán kibírom, utána meg úgy is hétvége van, tudok egy kicsit piheni. =D Többet is kéne aludnom, az alvást mostanában eléggé elhanyagoltam. Ténylegesen csak annyit alszok amennyi szükséges ahhoz, hogy ne essek össze a munkahelyen és kibírjam a napot, ami pedig nagyon nem jó. Ezen megpróbálok változtatni.


Csak egy a gond. Amit hétköznap nem tudok elintézni azt hétvégén szoktam. Barátokkal, családdal való találkozást, így kb pedig az egész hétvégémet elszaladgálóm, aztán pedig semmit sem pihenek. =D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Visszatérés?

Kiléptem.         Tettem valamit, hogy változzon az életem.                                                            Jobb lesz ez így...